lilla julafton

idag blev det lite småstressigt, jag och calle vaknade väl lite för sent och skyndade oss att fixa iordning oss sedan bar det iväg för att hämta william och svärmor sedan direkt till calles farmor för lilla julafton. Bjöds på jätte god mat och efterätt samt massa kakor och det passade ju bra för kakmostret sjääälv! nu sitter jag med ett jäkla illamående och vettetusan vad det ska betyda.. har fått igång min bärbara dator nu iaf men calle är ju så snäll och ska hjälpa mig att installera virusprogram om hundra år(?)... så just nuhåller jag tummarna över att det inte ska komma nå virus och ta över. sedan är bilden as mörk så skulle vilja hitta nån knapp när man kan höja lyser liksom, men icke...
NÅVÄL. sur som jag är ska jag väl kanske ta en promenad eller liknande när mitt illamående har tagit över..
so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0