Går på kalas och får en dator

Är nog världens bästa flickvän som städar och tvättar men nu sitter man med lite ångest över att tvätten kanske blir lite missfärgad men vad gör det?!?!?!?! Hehee... Jag och callie sov hos mig inatt därför uppdaterade jag inte igår men nu sitter jag här med den lilla macho prylen igen.. Igår var vi ju på 23års kalas och då blev JAG en dator rikare, det kallar jag flyt;) så nu ska jag be min loverboy formatera om den sedan ska jag bara känna mig allmänt bäst som vanligt! Rätt soft sak det här med iPad. Gillar den bara mer och mer, som med Calle liksom... Jobbigt om ipaden skulle ta över liksom... Det är bog därför jag inte får sitta vid den så ofta;) typ smygpillar på ipaden när Calle går från rummet eller sover;) nååååväääl!!! Nu ska jag fortsätta mitt lilla städande här i lillrummet, puss heeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0