Every morning i look at you and smile

Nu ligger jag o Calle hemma i min säng i mitt flickerum, huga va många känslor som dyker upp eftersom vi "bodde" här när vi började träffas. Vi spenderade första natten tillsammans i det här rummet. jag låg på calles axel första gången i det här rummet, vi pussades första gången i det hära rummet osv osv. Jag är så otroligt lycklig med calle! Han är verkligen speciell i mina ögon och han får mig att känna mig speciell för honom:) Imorgon ska jag släpa med mig Calle på stan och uträtta lite ärenden, säga vad han säga vill;) haha:. Nu ligger vi och nördar vid varsin iPhone och tänkte faktiskt lägga från mig min nu och krypa in i hans famn=) sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0