bläääää

Calle har ÄNTLIGEN kommit hem från jobbet. Dock så har han lagt sig och "vilat" i en timma typ snart :p hehe... Blir nästan lite tokig på mig själv när jag inte varit ute på hela dagen, det liksom kryper i bena, jag är inte van vid att sitta still. Skulle kunna gå ut och löpa några kilometer nu bara för att springa av mig och bli trött. Dagen i ära har jag inte gjort ett skit. Har suttit framför datorn, legat i soffan/sängen, toppen! :p Hoppades på lite kvällsmys men så verkar det inte sluta haha.. Calle sover väl någon timma till sedan sätter sig vid datorn hela natten. Vågar inte väcka han heller.. hehe.. Nåväl, ska ta en Kall dusch så jag får veta att jag lever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0