31december2010

hehe OJ. glömde bort tiden lite granna.. Har tvingat min älskade man att kolla på fem avsnitt av bartenderskolan och det tog ju sina x antal timmar de, haha.. Nu äre iaf klart och nu ligger vi och myser i sängen. Ska väl snart ta och krypa ner och slå igen sina två små blå så att man kanske mår lite bättre imorgon.
JAJA, nu äre ju faktiskt sista dagen på hela året kvar. Undra om man ska sammanfatta lite granna?
Kan väl säga att året har varit en berg och dalbana utan dess like, har gått igenom saker som jag aldrig trodde att jag skulle få göra och kan ju iaf säga att trots allt det dåliga så slutade året bra, för nu ligger jag här med en helt fantastisk pojkvän och imorgon så börjar vi 2011 tillsammans.. Nej, vi får se om jag orkar skriva av mig lite senare eller om jag gör det imorgon. puss heey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0