1 december 2010

uselt av mig och bara dra utan att säga hejdå. Men jag lovar, jag är kvar. Det har bara varit lite mycket att göra nu dom senaste dagarna (Nej, jag har inte suttit limmad framför The sims) utan det har varit lite kalas osv här. Har fått träffat heeeeela Calles släkt nu, det har varit lite pirrigt men nu äre gjort och det känns bra =) Var meningen att jag och Calle skulle åka till mig idag, men det blev inte av, men imorgon så ska vi nog sova i stan =) Kommer nog kännas konstigt att sova i sin egna säng efter att ha bott här i nån månad typ.. Men ack så många minnen som kommer komma upp =) Nåväl. Nu ska jag ta och krama min kära pojkvän. på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0