varför alltid jag?

okej, tjejen med otur här är jag. tjejen med mest oflyt, jag här är jag.
tro mig. jag är tjejen med minst koll över huvetaget om politik, har en en susning om vad politik överhuvetaget står för.

så idag när jag och tilda går på stan så kommer ett tv4a team och typ rusar på oss och börja ställa massa frågor till mig om just politik, jag står sm ett frågetecken och säger att jag inte är så insatt, står och är tyst och kollar ner i marken, haha. jag höll på att döööööööööö... det var så enormt pinsamt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. jag bara, eehm... alla utlovar jobb, men man får ju aldrig jobb... eehmm..  han bara så du vill veta när det händer? jag bara YES, precis hahaa.. höll med han som fan.. detta kommer visas två dagar innan valet och ja NÄR FAN ÄR VALET ENS? haha.. haram som fan på mig idag. nä nu ska jag ut och umgås med lovers. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0