vad glömsk jag är

fan, jag har minne som en guldfisk. glömde ju skriva i inlägget här under att  jag och frida har räddat en hund idag, jajamensan det har vi, tro det eller ej häähää.. vi lyckas jämt, den stackars byrackarn sprang på motorvägen så frida och jag räddade den medan vi själva höll på att bli påkörda, men vad gör man inte för en hund........... jag menar jag som älskar hundar.......,........ haha, vi åkte med den till polisen såklart.. och varför jag skrev haha var för att den hade mens.. i fridas bil.. haha....ha..ha.. nu sitter jag och småskrattar lite för mig själv här..LÖPA heter det.. upsidupsi.... resten kan ni ju lista ut
själva. pzzzzz

hahaha, jag hittade ingen bild på någon hund så jag tar bilden sen i våras när jag och johan hoppade studsmatta, snälla kolla hans hållning. haha, riktigt stiligt, jag menar jag fick ju till det tusen gånger bättre... i luften.....
 nu är jag övertrött hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0