tragiskt

idag sa borjade det os regna nar vi lag och solade, jag och pappa blev less. tog en tripp langs vagarna har och kope take away pizza, haha storsta kartongen med minsta pizzan i, menmen.. gick att fa i sig iaf. sedan kom solen tillbaka sa gick och  solade, somnade i solstolen runt tre, drog mig mot mitt hotellrum och sang vid fyra, dackade till klockan sju. snabbt in i duschen och sedan ivag, helt javla slut ar jag:P kanske var gardagen som tog knacken ;) vem vet. fyfan va skoj jag hade, varldens utestalle, trivdes som bara fan!

ikvall so var vi bara ute och at, sedan nar resterande antingen akte hem eller tog massage sa gick jag och pappa och drinkade i sin vanliga ordning haha.. nu sitter han och tar en sangfosare hos faster och mannen hennes oh jag tankte ga och sova ;) det jag skulle komma fram till var att

JAG HATAR HANDELSBANKEN! javla bluff bank!!!dom sa till mig att jag kunde ta ut pengar har men har jag kunnat det? NEJ!!! har testat ungefar 589966banker bara ikvall men det gar ju inte!!! sa imorgon ska jag ringa och skalla pa dom javlarna i sundsvall, mina pengar ar fan slut, ska jag do har elleR? idiote.r...... palla lova nagat som inte gar.. aja nu blir jag myggdodad, sa HEJDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0