pimpla vin

som vanligt så kom inte mitt mobilinlägg upp, hatar blogg.se mer än jag hatar någon annan. haha nää, nu överdrev jag så att hälften hade varit nog.

sitter nu hemma hos tildan med ida-malin och tildan i egen hög person. nyss tryckt en bakispizza för att komma i form för kvällens bravader, det kommer spåra, precis som vanligt. men ack så roligt vi kommer ha, precis som vanligt. ett helt gäng med brudar som sitter och pimplar vin och dansar på bord, det kan fan inte bli bättre.
nä, nu ska jag byta om, kladda på mig lite make oh ta mig ett glas, hare bra, hörs heeeeey!





tyvärr får jag inte lägga ut några andra bilder, men jag lovar att ikväll kommer vi se ut som på den här bilden, fast två timmar längre fram, helt craaaaaaazyyyyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0