pa en annan varldsdel

det gor lite ont i mitt hjarta att min basta van inte kan dela detta med mig, jag har det bra i thailand, eller jag har fatt det javligt bra nar jag har traffat tva grymt harliga tjejer fran goteborg, vi hanger pa dagarna och festar pa kvallarna, dom visar mig runt och livet bara leker just nu! jag mar bra men det ar sa otroligt tragiskt att frida inte kan vara har och uppleva detta med mig. idag ar det fredag, ratt lame anda. vi aker pa tisdag. bara lordag sondag mandag.. sen home. tjejerna skulle ut idag, men jag bangade, har matt som ett cp hela dagen, ackligt bakis haha. men kul! det hade vi verkligen! :D langtar tills jag kommer hem och ska lagga ut alla partybilder sen green mango, haha dom ar sa javla fula! aja, nu ska jag sova ett tag innan vi ska ut och kaka ikvall. puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0