OP07

tacka vet jag er som börja skolan imorgon, gud bevare er VÄL. sluta waina och grina över att skolan börja igen, vet ni hur kung det är att gå i skolan eller? jag hade tre riktigt roliga år med min älskade klass, vi var med om allt, vi bråkade, vi skrattade, vi busade, vi drack, vi flippade, vi gick över gränser, men ack så jävla roligt vi hade!
en annan är ju fan arbetssökande och fattig, jag vill också börja i skolan imorgon!!!!!! buhuuuu.. saknar mina lärare och saknar min klasss!! saknar gläntan som jag jossa och eve ALLTID möttes i. saknar den äckliga matsalen, saknar cafiterian, nästan så att jag saknar ivik med bara för att dom var dom.
åh, nä. nu kör vi en snabb nostalgitripp..

ettan:

jag och annelie



okej, jag hade en period där jag sov JÄMT. kp hade fan bildspel på min när jag sov på lektionerna
inte okej. men ack så trött jag var..


anna persson



anna persson


kajsa persson






Josefin Vestlund, Annelie nilsson, helene sundling ellinor hägglund


josefin vestlund

annelie nilsson


annelie nilsson




tvåan:

josefin högbom, evelina johansson


klasseeeen


annelie nilsson




kajsa persson


sandö katastrofövning









lokala fotbollsgymnasiet som var pain in the ass men ack jag lever ändå nu


trean:
trean var en barnlek, man bara gled på ett bananskal och allting gick så jävla fort.
hela trean handlar BARA om studenten, belive me!

alla vaganttävlingar om vem som ska springha först ut på trappan






mösspåtagningen




hahaha, den här bilden är rolig. jag och frida åkte och rev ner alla klassers lakan som hängde på borar
och grejer, för att dom rivit bort våra, och efter vi rivit ner alla så.....


åkte vi och dumpa dom utanför hedbergska, hahaha


och sen kom ju älskade studenten




SER NI VAD LYCKLIG MAN ÄR NÄR MAN SPRINGER UT PÅ TRAPPEN???


när jag kom hem och fick ännu mer öl som studentpresent kunde jag inte annat än jubla.
tog en taktikvila direkt efter denna bild



SER NI NU?!?!??! MAN HAR KUL I TRE ÅR, VA GLAD. här sitter jag och spiller tårar på mitt tangentbord för det gör ont i hjärtat att jag inte ens har en klass längre, att jag inte ens har en rutin, jag kommer aldrig mer få studiebidrag, okej. det gör faktiskt mest ont. herregud, nu måste jag ta tag i mitt liv.
UT I ARBETSLIVET, YES. BIE BIE BIE
Trackback
RSS 2.0