nu ar jag BARA sur

altsa.. vad haller jag pa med, fick lov att ge mig sjalv en small pa kaften har.
jag ar aldrig blodig, inte blodig som i blod utan BlOdig altsa aao ni fattar? GAAAH
nu blir jag forbannad, javla thaiskittangenbord. maste jag skriva pa engelska??
nej det maste jag inte for att jag vet inte vad det ordet heter pa engelska men blo(med tva prickar pa)dig.
sodarja! jag ar bara blodig framfor frida, typ alltid. grinar titt som tatt for att kolla sa att kroppen funkar men faaaaaaaan inte i bloggen. aaaaah. jag har blivit en mes nu nar jag varit i thailand. ha-ha-ha nu far alla skratta och peka pa mig.. men sa are!! justja. laste en blogg nyss, en person som jag tyckte mindre om. jag kan tala om att hadan efter sa ska jag fan kolla upp alla jag lar kanna om dom har blogg. for blogg sager mycket om personen, hur dom skriver osa.. hon var rolig. nu forsvann allt mitt hat till henne (nastan allt) nu ar jag BARA sur pa dig. hihihi. frida om du laser detta vill jag garna ha en analys.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0