Men heeeeejjjj!!!!! Kul o se dig:)))) vad ...

Men heeeeejjjj!!!!! Kul o se dig:)))) vad jag gör? Jorå, slitit arslet av mig på jobbet sen klockan 12 idag, men annars äre lungt:) näää, de e inte lungt, jag d-ö-r i hunger, helt ärligt. Värsta dagen jag slitit och värsta hungern som äter upp mina tarmar innefrån, det känns inte sååå bra... Ikväll då? Jorå ska ut med truppen o lira basket o buuussaaaaa!!!! Det som vi gör bäst på så att säga häähää.. I övrigt då? Ja.. Vad skriver man i den kategorin? Livet leker jag leker livet eller hur brukar man stava? Äääh vet inte. Men nu ska jag ringa ett samtal o gå mitt sista ärende sedan vänta ut tiden, maaaaatttt!!! Förbered er donken, här kommer jaaag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0