i'm gonna get ya!

ibland kan jag undra hur en människa kan vara såååå full av skit. hur en människa kan njuta så mycket genom att förstöra för andra. stackars stackars stackars dig som ej har några kvar och måste hitta på skit för att förstöra för andra och på så sätt kanske kanske kan lura i någon lite skit snack så du får dem tillbaka.
jag hoppas att du får hjälp med dina störningar och det är snarast. stackars människa.

I ÖVRIGT!
så har jag haft en riktigt jävla grym helg med mina medlemmar från ctruppen ;) rreeeall gangstaaa creeeww. bara att se upp.. vi har varit ute hela helgen men fyfan i lördags, allt flippade sönder, men ack så jävla roligt vi hade! haha.. i söndags så chillade vi hela dagen och grillade korv och spelade kubb i hamnen på kvällen haha..
igår så dödade vi mil svett och tårar för våran torped jimmy så vi åkte ÄNDA till ånge, det var en upplevelse i sig det!!! aaahhhh.. nä nu ska jag in på stan och käka lunch med frida och viktoria. bie biiiiiie


shiet vad jag älskar er mina medlemmar + jimmy givetvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0