I fingrarna.. Hahahaa bra att jag hann skr...

I fingrarna.. Hahahaa bra att jag hann skriva en mening och sedan räka trycka på skicka, altså dör imorgon om det här komemr upp. Vill ni veta hur tråkigt jag har?? Kan inte somna,, har googlat på nisselassen som Startade iPhone, tänkte ringa o tacka för en sådan underbar uppfinning. Har laddat ner23 nya spel och klarat ut alla, har Även skaffat en katt I MIN IPHONE hahaha utvecklingen tar sig.. Men skulle iaf tacka han och sedan be han betala rehabliteringen för Min tumme, DEN KRAMPAR!!!! Nu ska jag kamma katten och ge den lite mjölk:) ska visa Hon/han (har inte kommit på något namn än) någon dag.. jajaaaa nattiråå lattjolajban pöss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0