Hollaaa!!! Nu ligger jag i min säng rikti...

Hollaaa!!! Nu ligger jag i min säng riktigt mätt och belåten, dock helt utslagen efter en nockande basketmatch... Okej inte match, vi spelade lite 21 och Frida satt bollen mitt i johans panna (den studsade på korgen och fick snedtändning hårt som fan i johans panna) det var höjdaren i kväll! Därför döper vi nu om lilla Olof Johansson (johan olofsson) till pannan!! Så alla som känner honom o läser det här för er uppmärksamma på detta haha. Fyfan va ruuuligt. Nu ska jag se en sjuk ungdomsfilm, den ska ba riktgt sjuk. Sjukare en american pie och dom där haha. Kan bli roligt, man kanske kör en filmrecention sen, den som lever får veta. Hörs hej. Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0