hej vuxenlivet

idag blev jag helt plötsligt vuxen, har fått en åldernojja som heter duga, den kom som en smäll på käften när jag vaknade imorse så tänkte att okej, idag händer det. jag gick på det hemskaste stället i hela världen förutom tandis då, till arbetsförmedlingen. haha. som personligt stöd tog jag med mig min vän matilda, jag frågade henne lite lätt vad man egentligen gjorde där och hur jag skulle gå till väga, vi båda stod som två frågetecken.
kom inte längre än att jag blippade lite på en dator jag "skrev in mig" så yeeeeeeeeees, nu kommer alla jobb komma flygandes till mig, alla kommer jaga mig. wihuuu. bug och bock för arbetsförmedlingen!!! WIIIIIE.
nu ska jag äta kladdmuffins, på återhörande!!!


åh, så glad jag är nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0