fy skam

okej, måste börja inlägget med att jag skäms. jag skäms nå så jävulst att jag kunnat umgås med en sån person som dig. usch, vad tänkte jag med? jag skäms över den person som du har blivit, och jag skäms över hur du beter dig, dina handlingar och dina val i livet. du blundar för allt och tänker att det löser sig sedan, men det kommer det inte göra, och det vetu om, långt därinne. men inget av det kan jag styra, jag hoppas att du hittar rätt väg, en vacker dag.. då ska jag ge dig applåder och en hel orkester, säga grattis och vad vare jag sa. ååh. killinnnggg mee sooffffftttlllllyyyyy är vad du gör. pass på dig, blä och hej


det var iaf skönt att jobba idag! åtta timmar av ren jävla stress, men sånt gillar vi. tycker om när det händer lite saker även fast det höll på att ta knäcken av mig i vissa tillfällen, men thatssss life! sedan träffade jag upp frida, ida-malin, anki, sophie och johan. gled på donken och tjockade lite sedan var jag och ida-malin ute och träffade kaan och anil :) myspys.. nu ska jag invänta ett telefon samtal sedan somna med ett leende på läpparna;) pössssss heey.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0