fick en snilleblix

.. som vanligt.. jag och mina impulsiva tvångstankar som brukar ta över mig ibland kom över mig sisodär kl 22.00 igår kväll, jag klippte av mig allt hår, SOM JAG SÅ LÄNGE SPARAT! och här om dagen tänkte jag köpa löshår, ha..ha..ha.. aaaaaah, men nu känner jag mig ung och fräsh och jävligt på g igen



undrar ni varför jag är hemma så tidigt? jag med faktiskt. min jävla c-trupp har blivit en jävla t-trupp. tönt och toffel trupp och det accepteras absolut inte! men jag och frida har givetvis gjort lite nytta idag, har varit hos tandis. jag har världens tandläkarskräck. det gjorde ont, jag grät. dom sa att jag hade hål, jag grät mer. sedan gick jag hem... sedan har vi rivit hennes soffa i hennes rum för imorgon ska en ny in, och om det är så jävla svårt att få isär en soffa, hur fan ska vi då få ihop en? jadu.. det blir en fråga att besvara imorgon.

nu ska jag fakiskt sova, det ska bli skönt, så hejpa lovers.
peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0