BAKA :)

idag har jag varit in på stan och uträttat lite ärenden, det skulle gå snabbt för jag sprang i mina mjukisar och koss hörlurar och ändå lyckas man alltid stöta på folk när man som minst vill träffa någon, absolut ingenting mot personerna i sig som jag träffade men visst äre typiskt? haha..

nu har jag nyss bakat. det är roligt och baka, hela grejen med bakning är ju absolut inte resultatet av mina muffins utan det är ju givetvis smeten. såklart så gjorde jag dubbla satser och käkade upp halva smeten, min mage blev nöjd och muffinsarna jävligt goda dom med.. som vanligt då.

idag är en udda dag, jag har absolut ingenting planerat på mitt schema, jag som alltid yrar runt och har fuffens för mig har absolut ingenting inplanerat. det känns skönt på något vis men det är väl typ fem minuter till, sedan brukar jag bli allt för rastlös. nä nu hamnade jag i matkoma efter all smetätande, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0