aj.. aj.. aj

wzuuuuuuuup haters?
bara fint har i thailand, sitter och dricker coca cola i osregnet, det ar grejer det!
idag har jag blivit sjuk, fatt influensan eller nagot. jag somnade pa stranden ocksa nar jag hatt pa mig olja, sedan vaknade jag och aj.. aj..aj.. inatt sa gick jag i somnen for cirka 10 gangen BARA HAR I THAILAND. pappa borjar bli less pa att jaga mig nar jag sover.. haha.. jag dromde sa hemska drommar, jag dromde att jag blev skjuten, minst 8 skott, maste varit for att jag tittade pa den hemska slum filmen om undre varlden i brasilen. dar skot dom allt.. och alla... jag dromde aven att pappa kollade pa mig, laskigt kollade altsa, sa att jag blev radd. hans ogon var hur stora som helst och snurrade... jag var radd..

men nu vill jag veta, har kopt 15885miljarder filmer har, en ar alice i underlandet MEN jag vagar inte se den... ar den laskig? killen pa framsidan av filmen ser valdigt laskig ut.. och den tjocka lilla... kan nagon reda ut detta dilemma for mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0