Trött som en...? Ja.. Trött som tröttas...

Trött som en...? Ja.. Trött som tröttaste i världen kanske? Vet inte..haft en sjukt dålig dag idag, det är väl en sak som är säkert.. Ligger just nu i sängen och ska väl slå ihop mina blå snart. Fick fem bok idag på jobbet. Det var ju kul. Just nu ligger jag i sängen i har världens jävla kramp i armen draaaa åt helvete ville smärta!!!! Haha förut Donna fingrarna bort när jag skrev haha det var rätt ruuuligt..saken är ju den att jav tänkte försöka kriga mot tiden o hålla mig vaken till kl tolv och säga grattis till gogummab Desirée som slår av arton vårar imorgon då, grym du är och äntligen :) nu jeflar!!!! Iiih :D ah nu ska jag avverka ett samtal on My phone..sen så..sluta tomskriva kanske? Mhmmm...peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0