Tjabba tjena hallå!! Vilken toppen dag de...

Tjabba tjena hallå!! Vilken toppen dag det har varit idag trots att jag fick gå upp 05.15 men det var det fan värt :) mötte upp mina med kompanjoner kp o Madde sedan började ettorna rulla in mot Mötesplatsen också.. Bussen till sandö gick 07.05 och det var bara en som inte kom som inte sagt till heller så det var ju ändå helt ok! Kom upp till sandö vid nio, då fixade jag kp o Madde lite saker i styrde upp allt lite, fikade lite o tog en prommis ner till övningsstället för att visa våra ettor vad dom skulle göra. Sedan påbörjade vi skadorna och sminkade dit allt, blev ruggit bra på vissa :) käkade lunch och tog de lugnt ett tag innan vi drog ner till övningsstället igen :) Väl där nere så kom Våran handledare c-g och gav lite information osv sedan rullade de in til personal och vi gick in i stora huset för att börja övnigen placerade ut vart alla skulle ligga, hur se skulle agera och liknande igen. Sedan drog larmet igång och övningen startade och allting gick sjukt jävla bra. Alla spelade jätte Bra och alla var grymma!! Tråkigt bara att det inte var någon ambulanspersonal utan att räddningstjänsten fick sköta skadorna efter dom tagits ut ur det rökfyllda huset. Det var alltså en hemma fest som gått över styr så att det började brinna och våra ettor var markörer (skadade) och sandö's räddnigspersonal fick öva katastrofövning :) allting har gått skit bra och jag vill verkligen ge ettorna stående ovationer för deras insats :) Vi tog en tidigare buss hem så är hemma om cirka 40 minuter då ska jag hem o duscha oså och hoppas på att få träffa baby idag :) Lägger in tusen bilder senare när jag har tid, lust och ork! Nu ska jag avsluta:) Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0