tisdag 20/4-10

kom nyss hem från jobbet. allting idag har varit ok! trode att jag skulle somna på skolan men jag höll mig vaken, vi såg the notebook idag, vacker den är! hua ligen. kommer grina på fredag när vi ska se slutet, det gör man alltid till den filmjäveln!.. sedan på jobbet gick det ok.. därav drog jag ut en sväng med sundsvalls största dårar (frida&anja) haha no kidding! men ack så roliga dom ääär! träffade även bby en snabbis ah justja, glömde berätta att idag på skolan drog vi ut massa bilder och livade upp våran korridor med! ska lägga in bilderna NU och sedan fortsätta skriva.....

sådärja! hehe.. vad vare jag skulle skriva meråååå... hmmm.. haha imorgon blire chill dag på skolan. film imorgon med, my sisters keeper. nån som sett den? annars värd o se, så ska ta med mig lite näsdukar för DEN kommer jag defenitiiiiiivt grina till. haha grinolle det är jag det. aja men nu ska jag göra magplask i sängen
hare gött sov sött. peace out


Kommentarer
Postat av: A

OP07 SCHALALALLAAAAA

2010-04-21 @ 18:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0