stolt som en tjur

åh herre min ge. vilken dag! jag mobilbloggade förut idag men blogg.se fuckade upp sig som vanligt så det kom inte fram, jag skrev iaf ett kärleks meddelande om min iphone som jag bara älskar mer och mer varje dag haha, kan fan inte bli bättre!

började dagen med att leta mvg med madde på samhälle och jag kan säga att vi är allmost theeree ;) jerka är stolt för en gångs skull. tur derå! sedan hade vi klassråd, hände inte allt för mycket. avslutade dagen med projekt arbete. det var inte illa där med, har ääääntligt styrt upp sig med allting så vi ska till Sandö med ettorna och utföra våran katastrofövning och det kommer bli awesome dude!

efter skolan drog jag hem till jessica och blev bjuppad på käka, kycklig ris och sås för den som undrar. bakade även en massa godsaker, men jag fick ont i magen efter ett tag och drog till carro.e. där vi började att montera hennes soffa, haha det krävdes ett och annat utbrott, lite tårar, svett och skratt hah ;) men nuså. nu sitter vi här och chillar i snyggsoffan och taggar upp för helgen.  Kvällen har bestått utav råpluggning där även caroline.s. har gjort oss sällskap. ska avsluta denna fantastiska dag med lite basket ;) carro behöver revange ha-ha-ha! tur att man är grym... det är tur det. vi hörs vi hörs. peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0