skuuulan

ledsen ledsen för att ni inte fick någon uppdatering imorse, jag ska nämnligen berätta för er varför!
jo. duktiga jag stängde av min väckarklocka istället för att sätta på snooozen. det gick ju utför och jag sov över en timma och vaknar en halvtimma innan vi börjar, snacka om flyyyyt på en måndag!
men nu sitter jag här på skolan iaf, sjuk som en jävla åsna. vill bara hem och lägga mig, men inte då! ska in på stan och käka med några b-rudar sedan ska mitt kort få gå varmt ett tag eftersom jag fick lön idag. wihuuu..
nyss haft betydsnack också, det ser helt okej ut för min del. ligger på dom två gyllne bokstäverna just nu i både psykiatri och social omsorg. ska komplitera min utvecklingsstörning (uppgift, inte själva mig haha) sedan ska jag göra en fördjupning i anorexi, det kan bli intressant! men nu måste jag avrunda för nu är det lektion här.
hörrrrrs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0