min caroline englund

har man inte världens bästaste vänenr? just nu sitter jag hos carro och hon har just bjuppat på världens gourmet middag (men jag lagade den) hehe.. hur gott som helst, kött och strille o vitlöksbröd så nu ska vi ut och pussas med massa karlar wihu..
hade en chill dag på skolan iaf. gjorde klart demensuppgiften sedan satt vi ute i solen i typ två timmar o surrade oså. köpte lite glass o bara GLASSADE! hade sedan dans på idrotten, lite shottis, lite bugg o likande., kan ju säga att jag och emma rockade sönder allllllaa ( no effence) hehehe.. aja vi ska gitta vidare o softa lite hähä.. ;)
hörs l-ater. peace out


såhär såg de ut hos carran när vi monterade  soffan..
nån som vill se party bilderna sen helgen förrästen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0