hatar skolan

är det någonting som jag verkligen inte tycker om så är det fan i mig skolan. jag är nådigt less nu och känner bara att jag håller på att brinna av. brinner av på allting som har med skolan, känns extra grymt med grymt grymt grymt EXTREMT bra lärare. jag skiter fullständigt i vilka i min klass som läser det här och tycker att jag är överdriver men dom har fan gjort fel. dom ska fan inte snacka om mig inför andra i min klass och prata om hur dom tycker att jag ska göra inför andra. spelar ingen roll. isåfall kan jag lika gärna få veta vad alla andra har för betyg, eller vad som hände med dom som aldrig kommer på skolan men ska få ta studenten ändå? jag gör det jag ska och ändå ligger på ett streck i betyg? hur fan tänker vissa. dra åt helvete, västermalms jävla skola tar ju fan pris. tragiskt.

Kommentarer
Postat av: mysis

Tävla om en grymt snygg retro plastic klocka från runns.se på min blogg!



http://karmakiddo.blogg.se/2010/april/tavling-runnsse-1.html

2010-04-14 @ 23:53:56
URL: http://karmakiddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0