fULLÄNDAD KVÄLL

igår var en bra kväll! trotts allt! den var fan helt jävla amazing. det var det den var. om man bortser från julia som hade vredesutbrott och tog ut dom på mig?:S vad har jag någonsin gjort dig? haha älskar dom som är avundsjuka på andra människor:)
det var sjukt mycket folk ute och det tråkiga med sundsvall är ju att man känner varenda kotte det va ju skooojsigt.  men hurrni, det är fan pippi på rymmen nu, så jag lärju se den sedan ska jag peppra er med bilder! på återhörande :D

Kommentarer
Postat av: C.S

men du är ju så pinsam så man kan inte sluta läsa.. ha ha ha..

2010-04-02 @ 14:41:05
Postat av: maxiponken

tror hon hade en skruuuv lös. nått fel var det iaf:):)

2010-04-04 @ 16:21:12
URL: http://carroline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0