Alllllooooooo....dagen idag har varit tung...

Alllllooooooo....dagen idag har varit tung, allting har gått emot mig totalt! Menmen tänker inte nämna skolan nu när det e helg ;) hjälpte Frida o Anja lite förut på körskolan hehuuu va roligt det var :D faktiskt! Jag kom ihåg det mesta, eller kunde det mesta kanske det borde bli?:p aja.. Har även varit bort till min privata skräddare o mättat lite oså, mina klänningar till studenten ska vara perfekt (såklart) hahahaha ååååh Gud vad dryg jag är. Men jag var iaf där o tog bort cirka 6cm på varje sida o sydde in den lite oså :) nu ligger jag i sängen o kanske borde göra ett ryck!? Nej justja fick just matkoma så ska dyka ner till john blund en stund..sedan blire dusch o fix inför klassfest ikväll, grymme! Vi får se vem som spårar först haha... Bie bie.. Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0